AndroTerapi ne demektir?

Androterapi kadın  ve  erkekte genital bölge ile ilgili problerde yapılan  tedavi yöntemlerini kapsayan bir terimdir.

Penis Terapisi

Penil ESWT LSWT Erkek Erektil Disfonksiyonunu (İktidarsızlık) tedavi etmek için geliştirilmiş ve tasarlanmış en yeni non- invaziv yöntem olup vücüda müdahale yoktur. Bu terapide, vasküler erektil disfonksiyona sahip hastalar için lokal olarak kontrollü anjiyogenez indüklenerek yeni damar  oluşumları sağlanır.

Özel tasarım sayesinde son teknolojik bir üründür.

Penil Terapi Sistemi, penisin damarlarında yaptığı hassas dokunuşlar ile periferik damar hastalığı, diyabet, kardiyovasküler, romatizmal hastalık ve diğer nedenlere bağlı penis kan damarlarının daralmasını önlemek ve iyileştirmek için kullanılmaktadır.

Bu terapi sistemi, çeşitli ilaçlarla tedavi edilemeyen hastalar için uygun maliyetli bir iktidarsızlık tedavi cihazıdır. Ereksiyonu önleyen erkek cinsel problemlerinde, stres, anksiyete ve depresyonun yan etkileri için yenilikçi bir çözümdür.

İlaçların yararı olmadığı veya kullanılması zararlı olan hastalar için penil terapi erkek cinsel yaşam kalitesini artıran bir çözümdür.

Noninvaziv / Vücuda Girişim Olmadan Tedavi

Tüm erkek organını kaplayan mükemmel anatomik doğrusal kafa diyaznı ile Güvenli, Ağrısız ve Anestezi gerektirmeyen terapidir.

Tıbbi geçmişi, hastalıkları nedeniyle ilaç kullanamayan hastalar için özellikle hiçbir yan etkisi yoktur.
  Diyabet-Şeker, Tansiyon, Kalp ameliyatlı ve hastalıkları nedeniyle ilaç alanlar, felç geçirmişler, böbrek hastaları, Romatizmal hastalıklar için ideal bir yöntemdir.

ESWT LSWT Duyu sinirlerini etkileyerek damar ve sinir uçlarından Substance P ve Nitroz oksit salımını arttırması ile doku ve sinir sistemin de uyarıcı etkiler oluşmakta; ağrıyı da azaltmaktadır. Hücre zarındaki iyon kanallarının aktivasyonu, artan metabolizma ve vasküler büyüme faktörlerindeki artış ile kronik prostatit, pelvik ağrı sendromunda da başarı ile kullanılmaktadır. Fibroz sert dokuyu dağıtarak, bozar ve atıkları lenf dolaşımıyla uzaklaştırılır.

ESWT dalgaları; damarları genişletir ve yeni damarlar oluşturur. Damar büyümesini sağlayan faktörlerin artmasına neden olur. eNOS (endothelial nitric oxide synthase), VEGF (vessel endothelial growth factor) PCNA (proliferating cell nuclear antigen) gibi. Bu nedenle yeni damar oluşur, hücre çoğalması ve dokuda yenilenme olur.

1. Peyroni Hastalığı:Penis kılıfında ve penis kanalları içinde oluşan plak şeklinde, sert yapıya Peyronie hastalığı denir. Ağrılı ereksiyona ve sertliğin olduğu tarafa doğru peniste eğrilik oluşur. ESWT ile %80 düzelme görülebilmektedir.
  2. KronİK Prostatitte myofasial ağrı çok olur. Bu hastalık müzmin kasık ağrı sendromu olarak da bilinir. Perineum, pelvis suprapubik bölge (makat,kasık,bacak arası ) veya dış genital organlarda, idrar yaparken ve ejakülasyon esnasında değişik derecede ağrı hissedilir. ESWT’nin analjezik etkisi vardır.
  3. Aşırı Aktif Mesane ve İntertisiyel Sistit; sık ve sıkışık idrar yapma hissi şikayeti olan nedeni bilinmeyen bir hastalıktır. ESWT tek başına %80 etkinlikledir. AAM’nin toplumda görülme sıklığı kadınlarda %15’dir.
  4. Erektil Disfonksiyon(ED): Normalde haftada 2-3 kez olması         gereken cinsel girişimde erkeğin işlevini yeterli seviye ve         sürede sürdürememesi durumudur, EK (Ereksiyon Kaybı) denilir. 40 yaş altı erkek popülasyonunun %10’unda görülebilen ED 40-70 yaş arası erkekler % 50’sinde görülmektedir. Ereksiyon damar ve sinirlerin koordineli çalışması ile gelişir ve psikolojik sistemin etkisi altındadır. ED tedavisinde çok çeşitli yöntemler kullanılır hiçbir yöntemde %100 sonuç alınmaz. Son yıllarda bu hastalığın tedavisinde de ESWT LSWT kullanılmaktadır. Vasküler dokularda; vascular endothelial growth factor (VEGF)

ve endothelial nitric oxide synthase (eNOS) salınımını sağlar, böylece yeni damar oluşur. Şok dalgalarnın kronik yara iyileşmesinde ve yeni damar oluşumuna olumlu etkisi ispatlanmıştır

ESWT kullanılmaması gereken durumlar

1. Kanama bozuklukları
  2. Kanserli dokular
  3. Etki alanında hava içeren organ bulunması, büyük çaplı damar bulunması
  4. Vücudun büyüme alanlarında (Kemik Başlarında) Kafa kemiklerinde
  5. Omurilik ve büyük sinirlerde
  6. Pacemaker Kalp Pili takılı olanlarda
  7. Bakterial Enfeksiyonda
  8. Gebelikte

SERTLEŞEMEME - EREKSİYON KAYBI REHABİLİTE EDİLEBİLEN BİR AİLESEL PROBLEMDİR

Cinsel ilişkideki başarısızlık çiftlerin beynini kemiren öz güven kaybına sebep olan ailesel bir problemdir.            Erkeğin sürekli hale gelen başarısızlıkları aile içi huzuru güveni sarsarak hastalık haline gelerek kalıcı problemlere yol acar.

Bu süre genelde 6-12 ay olup doktora gitme ile sonuçlanır. Artık kalıcı sertleşememe hastalığında penis protezine yerine ilk yapılması gereken tedavi olarak penisin ESWT ile rehabilitasyonu yer almaktadır.

Sayılı merkezlerde uygulanan bu yöntem size geçmişinizi unutturup geleceğe güvenle bakmanızı ve erkeğin kabusu olan iktidar kaybı korkusunu yenmesini sağlayacaktır.

Sertleşememe probleminizin derecesine göre yaklaşık 30 dakikalık seansların 4-6-12 kez tekrarlanması ile kapanmış veya gevşemiş olan penis damarlarınızdaki kök hücrelerin çoğalması sağlanacak Yeni damar yapılarının oluşması ve sağlamlaşması ile artık penisinize rahatlıkla kan akımı gelecek havuzcukların dolarak şişmesine ve sertleşmesine sebep olacaktır.

Başarısızlık oranı % 10 ile 30 arasındadır.
    Hap alarak ilişkiye girenlerde başarı oranı yüzde 100'e  yakındır.
    Hiç sertleşmeyenlerde ise yüzde 70 sertleşme sağlanabilmektedir.